Aanvragen servicebezoek / uploaden informatie

Om ervoor te zorgen dat we uw serviceaanvraag nauwkeurig en efficiënt kunnen afhandelen, willen we u vragen om vriendelijk uw foto's, filmpjes, of ander relevant materiaal hier te uploaden. Het indienen van visueel materiaal stelt ons in staat een gedetailleerd inzicht te krijgen in de specifieke situatie waarin u assistentie nodig heeft.

Door het delen van dit materiaal, kunt u ons helpen om de aard van het probleem of de benodigde service beter te begrijpen, waardoor we in staat zijn sneller en doelgerichter te reageren. We waarderen uw medewerking en streven ernaar uw aanvraag zo spoedig mogelijk te behandelen.

Wacht niet langer; uw betrokkenheid bij het uploaden van relevante informatie helpt ons om u effectiever van dienst te zijn en ervoor te zorgen dat we uw behoeften nauwkeurig kunnen adresseren. Dank u voor uw samenwerking en het vertrouwen in onze dienstverlening.

Reactie plaatsen

Reacties

Aaf Bos
5 maanden geleden

Mijn ketel verliest nog beetje water weet waarvhet vandaan komt zou graag hebben dat jullie het even dicht draaien.

J van Hemert
4 maanden geleden

Sinds gisteravond geeft onze cv storing.
Code E15 geen doorstroming boiler.
Graag contact 06 19851274

Wennekes
4 maanden geleden

We zouden ons cv willen laten controleren. We horen graag wanneer dat zou kunnen vanaf 17 maart (ivm afwezigheid voor die datum).
Kerkstraat 62, Wpudrichem
06-24432607

S.Severein
2 maanden geleden

Hebben jullie ook het Co- vrij certificaat?